fbpx

בחר את השמלת כלה שלך לפי המורפולוגיה שלך

שמלת-כלה-מורפולוגיה-פרונוביס-מיי כלה

 

 

החתונה, היום שאנחנו מצפים אליו ולעולם לא שוכחים. היום בו אנו הופכים את אהבתנו למציאות עם הבן זוג שלנו … היום בו הכל חייב להיות כמו שצריך: תמונות מושלמות, מוזיקה, תפאורה וכמובן … השמלה של חייה !!!

 

כל זוג חדש יכול להיות לחוץ מאוד בשל כל ההכנות … אבל יש לנו טיפ טוב: הנשק הטוב ביותר נגד לחץ הוא הכנה ראויה. הבחירה של השמלה שלך מונעת ממך לישון? להלן הטיפים שלנו לבחירת השמלה המושלמת, בהתאמה למורפולוגיה שלך כך שלא תהיי בלחץ!!!

בחרנו להמחיש את דברינו בתמונות של שמלות כלה יפיפיות של חברת פרונובייס שניתן להשיג באולם התצוגה ב- מיי כלה!

כדי להתחיל, את צריכה לדעת לזהות את סוג הגוף שלך :

  1.  A: כתפיים דקות יותר מהירכייםשמלת-כלה-מורפולוגיה-פרונוביס-מיי כלה
  2.  8: מותניים שמנמנות ומסומנות, כתפיים מיושרות לירכיים
  3. X : מותניים מסומנים, כתפיים מיושרות לירכיים
  4. V : כתפיים רחבות יותר מהירכיים
  5. H :כתפיים מיושרות לירכיים ולמותניים
  6. O : כתפיים ומותנים מעוגלות, באותו רוחב; עקומות במותניים

שמלות בת ים

שמלת-כלה-מורפולוגיה-פרונוביס-מיי כלה

צורת לבוש זו עוקבת אחר קווי המתאר של גופך. על כן יש להתאים אותה לחלוטין. זוהי הצורה המושלמת אם את גבוהה עם מותניים דקים, עם צורה בצורת x כלומר הכתפיים מיושרות עם מפרק הירך. זה מתאים גם אם את מלאה כל עוד יש לך גוף בצורת 8, כלומר עם מותניים מסומנים ותמיד הכתפיים שלך מיושרות עם מפרק הירך.

 

 

שמלות נשף נסיכות

 

שמלות נשף

 

אם תמיד חלמת על שמלה מתוך סיפורי מעשייה, זו השמלה עבורך. כל עוד יש לך צללית בצורת A כלומר עם ירכיים רחבות יותר מהכתפיים, או להפך, בצורת V עם הכתפיים רחבות יותר מהירכיים.במיוחד אידיאלי לצורת גוף בצורת V שכן הוא יעשה רושם להצרת הכתפיים.

 

שמלת נסיכות

שמלת-כלה-מורפולוגיה-פרונוביס-מיי כלה

שמלת נסיכות נראית כמו שמלת נשף, אך היא יותר בצורת פירמידה, זו שמלה  מושלמת אם את לא גבוהה במיוחד, כל עוד תבחרי בדגם שלא מתלקח יותר מדי בתחתית. חשוב לבחור את החומר היטב, ונעדיף למשל מקדו על גבי סאטן.

 

 

 

 

 

שמלות אימפריה

שמלת-כלה-מורפולוגיה-פרונוביס-מיי כלה

 

 

 

זו צורה אלגנטית מאוד, מתעגלת מתחת לחזה ואז מתרחבת פחות או יותר. זו צורה  מושלמת להסתרת קימורים סביב המותניים, אך יש להיזהר, הוא אינו מתאים לחזה גדול מדי מכיוון שהוא ידגיש אותו. זה מושלם למורפולוגיות O, V או A כל עוד לא מעצבים את המותניים יותר מדי.

 

 

 

לסיכום, שום דבר לא יותר יפה משמלה המותאמת למורפולוגיה שלך בכדי ליצור תחושה נעימה ביום הגדול שלך, בחירת השמלה שלך יכולה להפוך במהירות לפאזל גדול, ולכן עדיף להקדיש את הזמן להכיר את המורפולוגיה שלך, ואז להתאים לך את השמלה בדיוק בשבילך!

במיי כלה  הצוות שלנו יהיה שם כדי לתת לך את העצות הטובות ביותר בכדי לעשות את הבחירה הנכונה. אל תחכו עוד וקבעו פגישה עכשיו: 02-5702988.

 

עצה של מיי כלה : אל תהססו לעזור לעצמכם עם אביזרים כמו חגורה או רפידות כתפיים להתאמת השמלה לסוג גופכם.